tisdag 4 maj 2010

OMSTART OMSTART OMSTART

som norrmännen skriker(?)

Efter att förra steget misslyckades så har jag bestämmt mig för att börja om.

Misslyckandet skedde efter att jag hade varit och pantat mina burkar. Jag fick ut kvittot och såg att det var jättekö i alla kassor. Eftersom jag inte skulle köpa något så åkte jag tillbaka hem med kvittot istället. Tiden gick och jag flyttade innan jag besökt affären igen, och mynten jag samlat ihop blandades ihop med annat.

Lärdomar:

Agera nu, inte sen.

Ligg alltid ett steg före.

Separera "expriment"pengarna bättre ifrån övriga.


Nu har jag iaf börjat om och hittade en krona ute i helgen. Jag har börjat samla ihop lite pantburkar på jobbet.

Steg ett är avklarat. Jag behöver panta burkarna innan jag har klarat nästa steg.

1 kommentar:

  1. Kul att se att du kommit igång igen, har också fastnat (eller rättare sagt inte lagt någon tid alls på spelet). Jag har iaf pengarna undanstoppade i en plånbok (som var gratis) tills jag kommer igång igen =)

    SvaraRadera