lördag 18 juli 2009

Vad jag tror att jag kan få ut av dubblingsleken

* Lära mig att bry mig mindre om vad andra tycker. Behövs på lägre nivåer när man gör saker som kan kännas lite pinsamma, plocka burkar och liknande. Behövs även på högre nivå, andra kommer råda oss att lägga av tidigare och ta ut pengarna. Man måste våga ta vettiga risker även om andra råder oss att inte göra det.

* Lära mig att tjäna pengar på alla olika nivåer.

* Bli en bättre säljare

* Lära mig att leva mer i nuet. Om man oroar sig över framtida problem så har man ingen chans.

* Bli ännu bättre på att jobba hårt för det jag vill och tror på.

* Få mer kunskap inom vitt skilda områden. Det kan vara allt ifrån att baka till fastighetsinvestering.

* Åtta miljoner

1 kommentar:

  1. Att leva i nuet är en bra läxa. Dessvärre har jag inte lärt mig läxan ännu. Tror jag kommer ha ett långdraget problem med det också:). Typiskt entreprenörer att hela tiden leva i framtiden.

    SvaraRadera